Доставка и Плащане

Срокове и доставка

I. ЦЕНА ЗА ДОСТАВКА

  • Уважаеми клиенти, считано от 14.03.2024, цената на доставките се изчислява по калкулатор на Спиди. Цената на доставката е различна в зависимост от указаният метод за доставка!

Съботен разнос:

Официален анализ на куриерска фирма Спиди показва, че голяма част от съботните доставки на пратки до адрес са неуспешни, тъй като пратките не могат да бъдат доставени от куриерите, поради отсъствие на получателите. По тази причина считано от 01.11.2018 г. Спиди въвежда допълнителна такса за доставка на пратки до адрес в събота в размер на 3.60 лв. (с вкл. ДДС) за пратка. Добавката ще се прилага за доставки само до адрес на получателя.  Надбавката няма да се прилага за пратки до офис на Спиди. В тази връзка, считано от 01.11.2018 г., ФешънСто ЕООД също ще начислява допълнително 3.60 лв. към транспортните разходи за поръчки с доставка до адрес на клиента в събота, ако изрично бъде посочено в поле коментар на поръчката.

  • caso.bg поема разходите за застраховка на стоките и наложен платеж.
  • Доставките се извършват в рамките на работният ден от 10:00 до 18:00 като куриерската фирма работи по график.

ВАЖНО!

Когато получите  поръчаната от Вас стока от куриера веднага отворете пакета в негово присъствие и се уверете, че уреда е без щети. В случай на нанесени щети върху поръчания от вас артикул, изискайте веднага от куриера да попълни протокол за да важи застраховката на пратката. При нарушения във външния вид на стоката възникнали по време на транспорта,  куриера е длъжен да Ви издаде  протокол за увредена пратка.

  • Освен право е отговорност и задължение на клиента да направи оглед на закупената стока в момента на извършване на доставката в присъствие на лицето, доставящо стоката. За установени транспортни дефекти, след приемане на стоката срещу подпис „без забележки“, онлайн магазин caso.bg не носи отговорност!
  • Продуктите, които Вие ще получите, са застраховани до момента на получаване, чисто нови и в оригинална опаковка.
  • Стоката се предава срещу подпис. Получателят преглежда пратката пред куриера за транспортен дефект /счупване или одраскване/.
  • Ако се установи такъв, незабавно се изготвя констативен протокол за увредена пратка съвместно с куриера. Към уреда трябва да намерите:
    • гаранционна карта (тя е залепена в плик, върху опаковката на уреда или е вътре в опаковката);
    • касова бележка, издадена от куриерската служба при плащане в брой при наложен платеж под формата на „Разписка за пощенски превод*
  • Разписката за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите), служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както касова бележка.

В случай, че на датата посочена за доставка клиентът не е на посочения адрес и няма кой да приеме уреда, пратката ще бъде върната в офис на куриер, откъдето клиентът може сам да вземе уреда.

Уважаеми клиенти, ФешънСто ЕООД Ви уверява, че е напълно коректна фирма, плащаща всички данъци и налози към НАП. Всички наложени платежи, изплащани от наши клиенти, се превеждат от куриерска фирма Рапидо по банков път, поради което не е задължително получаването на касов бон с пратките! Вие получавате от куриерската фирма документ за направеното плащане или ППП( Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод.), които трябва да запазите заедно с документите за модела(гаранционна карта).За направеното от клиента плащане Рапидо издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който Ви освобождава от задължението да издавате Фискална касова бележка, е плащането към Вас да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е Рапидо/Спиди.

Уважаеми клиенти, ФешънСто ЕООД Ви уверява, че при поискване от клиента можем да издадем данъчна фактура както на физическо лице така и на Юридическо лице. 

ВАЖНО!

caso.bg не работи с куриерска фирма Еконт поради високите цени на куриерската услуга!


II. МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

Заплащането на направените поръчки в онлайн магазин caso.bg се осъществява по следните методи:

  • Плащане при доставка (наложен платеж): при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.
  • Плащане по банков път – заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от caso.bg банкова сметка. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера. В този случай при направена така поръчка изчакайте потвърждение от страна на caso.bg, че поръчаната стока е налична и тогава направете вашият превод.
  • За поръчки на стойност над 1000лв – заплащането на поръчката се извършва по банков път.

При избор на плащане по банков път – Направете превод до:

„ФешънСто“ ЕООД

  • Сметка: BG35FINV91501015345347
  • Банка: Първа инвестиционна банка.
  • Банков код(BIC):FINVBGSF Клон: Хладилника Гр. София 1407, ул. „Кишинев”1 Основание за превод: Въведе кода на вашата поръчка.

Минимална стойност на поръчката е 10.00лв.

При поръчка над 1000.00лв. от нов клиент се изисква предварително капаро при плащане с наложен платеж.

III. СРОКОВЕ

Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма на посочения от клиента „Адрес за доставка“ или до избран офис на Спиди в рамките на от 24 часа до 5 работни дни (в зависимост от спецификата на продукта и адреса за доставка).

  • Доставки не се извършват в Неделя и през официалните празници.
  • Поръчки, направени след 15:00 се обработват на следващият работен ден.
  • Поръчки направени в събота, неделя и официални празници се обработват на първия работен ден.
  • caso.bg отговаря на приети поръчки от 09:00 до 18:00ч., от Понеделник до Петък.

Разходите по наложения платеж и застраховка на стоката са за сметка на caso.bg освен в случаите на изрично желание от страна на получателя за доставка от друга куриерска фирма. В тези случаи разходите се калкулират според тарифата на съответната фирма и са за сметка на получателя.

Фиксиран час за доставка – caso.bg предлага тази услуга на цена 3.00 лева с ДДС за пратки до 2 кг, за по-големите градове в страната. Фиксираният час за доставка не може да бъде по-рано от 10.30 часа, и не по-късно от 17.30 часа Фиксираният час се тълкува +/- 15 минути.

Услугата ‘“Фиксиран час за доставка“ се предлага за следните градове:

Айтос, Асеновград, Банско, Благоевград, Ботевград, Бургас, Бяла Слатина, Варна, Видин, Велико Търново, Велинград, Враца, Габрово, Горна Оряховица, Гоце Делчев, Димитровград, Добрич, Дупница, Елхово, Казанлък, Карнобат, Карлово, Козлодуй, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Лом, Монтана, Несебър, Нова Загора, Пазарджик, Панагюрище, Перник, Петрич, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Самоков, Сандански, Свиленград, Свищов, Севлиево, Силистра, Сливен, Смолян, Стара Загора, Тетевен, Троян, Търговище, Харманли, Хасково, Чепеларе, Чирпан, Шумен, Ямбол.